Hrvatska poslovna korespondencija

HRVATSKA POSLOVNA KORESPONDENCIJA
Latinska poslovica kaže, da je razlog zbog kojeg imamo dva uha, a samo jedna usta, taj, kako bismo mogli više slušati, a manje govoriti. Ne iskušavajte strpljenje onoga koji Vas sluša, budući da bi to mogao biti i posljednji put i naučite biti pažljiviji slušač. Slušanje se kod većine ljudi podrazumijeva, a o njemu razmišljamo jedino kada nas netko – ne sluša! Dobra komunikacija, međutim, zahtijeva podjednako dobrog slušača kao i dobrog govornika.
Prvi kontakt s drugima ostvarujemo putem govora – bilo telefonskim razgovorom, izravnom komunikacijom, dopisom, porukom ili nekim drugim oblikom pismene korespondencije. Ono što govorite važno je kao i način na koji govorite i koje riječi pri tome birate. U današnjem virtualnom svijetu jedan od sve češćih alata kojim se predstavljamo poslovnim partnerima i poslodavcima jest korištenje različitih formi poslovne korespondencije.
Bonton nas uči kako se lijepo ponašati, a mi ćemo Vam pokazati kako lijepo i pravilno napisati poslovno ili motivacijsko pismo, dopis i ostale forme poslovnog dopisivanja te Vam ukazati na najčešće pogreške. Radionica je namijenjena svim osobama koje u svojem poslovanju često komuniciraju pismeno ili usmeno (poslovnim tajnicama, administrativnom osoblju i sl.). Znati jasno i pravilno artikulirati, ono što želite prenijeti sugovorniku, može se naučiti! Nastava je interaktivna te polaznicima odmah daje povratnu informaciju o tome koliko su uspješni i učinkoviti.

Mogući su posebno krojeni seminari za specifična područja i terminologiju.

     british council            hgk

hupe